Sponsorem głównym ogrodu wertykalnego jest Klinika Neonia

Pomoc techniczna

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 158 w Krakowie jako jedna z największych placówek oświatowych na terenie województwa małopolskiego, posiada w swoich szeregach sztab wykwalifikowanych ludzi nieustannie działających na rzecz informatyzacji środowiska pracy. Stosowane przez nich działania mają na celu poprawę komfortu, efektywności oraz bezpieczeństwa naszych działań. Żyjemy w czasach ciągłej cyfryzacji, dlatego nasz dział Administracji IT każdego dnia wprowadza coraz to nowsze rozwiązania informatyczne.

Jesteśmy przy tym jednak świadomi, że wszechobecna technologia bywa zawodna i potrafi sprawiać kłopoty w najmniej odpowiednich momentach. Poniżej pozostawiamy do Waszej dyspozycji linki, które prowadzą prosto do witryn zawierających artykuły Supportu innych firm. Pozwolą one usprawnić pracę Waszą jak również naszej pomocy technicznej, ponieważ opisują typowe problemy, jakie mogą wystąpić podczas korzystania z danego programu. Jest to duże usprawnienie, gdyż rozwiązanie problemu może być proste i szybkie, a czas oczekiwania na jednego z naszych wykwalifikowanych techników w konkretnej dziedzinie pracy o wiele dłuższy.

Jeśli jednak nie znaleźliście odpowiedniego artykułu lub zawarte w nim rozwiązanie nie działa, zachęcamy wówczas do kontaktu z naszym wewnętrznym Pomocy Technicznej Działu Administracji IT.

Po otrzymaniu zgłoszenia odpowiedni technik skontaktuje się z Wami mailowo tłumacząc najprostsze rozwiązanie lub po prostu poinformuje o wszczęciu działań serwisowych.

Usługi pomocy technicznej świadczone przez nasze wewnętrzne struktury Działu Pomocy Technicznej są przeznaczone wyłącznie dla osób powiązanych z naszą placówka edukacyjną (pracowników, osób wynajmujących, uczniów i rodziców). Równocześnie ich zakres może dotyczyć jedynie spraw związanych z poprawnym funkcjonowaniem szkoły, a nie prywatnych problemów natury technologicznej. W sprawie konieczności wszelkiej pomocy prosimy kontaktować się z nami zgodnie z procedurą postępowania w aktualnie obowiązującym zakresie godzin pracy

Artykuły

Kontakt z Supportem

Lokalizacja

ul. Strąkowa 3A, 30-410 Kraków

Adres e-mail

support@sp158.info

Godziny pracy naszych techników

Poniedziałek – Piątek: 08.00 – 15.00

Skip to content